19 Aralık 2011 Pazartesi

'' ALIŞVERİİİİİİİŞ ''


'' Alış '' '' Veriş '' :)


Yıllardır bıkmadan,usanmadan yaptığım,taptığım tek şey..


Alıyorsun veriyorsun..Ekonomiye can veriyorsun daa..
Kocaaaamaaaaaaan bir daaaa..
Vaaaaa - daaaaaaaaaaaa
Bonusunu kapan hemen Mango'yaaa
Hayat Maxiiimum'daaaa
Denizbank'taki gibi bir adaya düşsem,
isteyeceğim üç şeyden ikisi sınırsız mağaza ve limitsiz para olurdu..
Bana göre bir anlamı yok tabii kartların,önemli olan '' nakit nakit trinkkkkkk.. ''
İndirimin de bir önemi olamadı ki hiç bir zaman..
Hep nerede görsem,atmaca gibi atlayıp kapıyorum..
Sonra indirimde yarı fiyatından da aza düşünce vur kafayı duvarlara..
Pollyanna gibi kendimi teselli ediyorum ' Herkesten önce bende vardı huh ' !


Ek kart - kredi kartı - taksit - tek çekim bunlar 3 buçuk sene önce bitti bankaların kara listesine adım mühürlü yazıldı..
Amaaa alışveriş aşkı hiç biteeer miiiii ??


Hatta erkek arkadaşımla bile yöneticilik yaptığı mağazada tanıştık..
Her hafta oradan alışveriş yaptığım için çalışanlarla aram hep iyiydi..
Bir tanesini esir etmiştim yine,arife günüydü..Ayna karşısında hırkanın iki rengi arasında kararsız kalmışken o gösterdi,grinin daha yakıştığını söyleyerek ve öyle tanışmamız başladı..


Özellikle üniversitede okurken de gördüm ne kadar deli olduğumu..


Sosyete kızıyım ya,derslere bile on ton makyajla giderim..
Kürklü yelekler,topuklu botlar,skinny jeans..
İki günde bir ders çıkışı üniversitenin içindeki kuaförde fön çektiririm..
Hava bin beşyüz..


Cumadan para yatırır evdekiler bankaya,pazartesiye kadar idare edeyim,hafta sonu bankalar kapalı..
Ders çıkışını zor beklerim alışveriş merkezini talan etmeye.


Servisle uçarım,en sevdiğim şey tek başıma gezmek,alışveriş yapmak,sinemaya gitmek..
Kafam rahat olsun..
Olsun da ne bu abiii,vitrinde görüp de titremeler getirten,ağlama krizlerine sokan ayakkabıyı gördüm ve vuruldum!
Bu benim olmalııııııııııııı beniiiiiiiim !
Fiyatı mı ? Ohaaa '' 230 TL.. ''
Ailemin yanında olsam ne yapar eder aldırırım da,öğrenci parasıyla nasıl alayım bunu ? Cebimdeki para 155 TL..
Mağaza tabii ki o fiyatlarla sinek avlıyor ama Dünya'ya mal olmuş isimleri var..
Gittiğim gün cuma,ertesi günü kesin bu şehirde yaşayan kocadan sosyete bir sürtük kapar bu ayakkabıyı..


Dedim kızım sen ne yapar eder alırsın bunu..
Ağırlığını bozmadan,yap çingenelik düşürt şunu..
Tabii Sophie Kinsella'nın ' Alışverişkolik ' serisinin verdiği taktiklerim de dolu :)
Sabancı - Koç'ların tek kızı havasında,
Kafa yukarıda,omuzlar geride,memeler dışarıda,göbek içeride girdim içeriye..


Mağazanın müdürü olduğunu düşündüğüm bakır saçlı,hafif çilli,4o'larında,buram buram Gucci Rush kokan,tayt ve tül tunik giymiş abla yanımda bitti..Yüzündeki tatlı gülümsemeye mi takılayım ? Kadını mı süzeyim bilemedim,ayakkabı uçtu gitti aklımdan..


'' Vitrindeki siyah ayakkabınızı görebilir miyim ? '' dedim gayet şirin ve bir o kadar özgüveni tavan tavrımla..
'' Tabii kii '' dedi ve getirdi..
Aman Allah'ım bu gerçek olamaz..Kadını daha önce bir kere bile görmüş olmayı çok isterdim..Sadece beni çimdiklemesi için ( indirim için de artı olurdu tabii :)


Ayrıca küçük ayakların avantajı topuklu ayakkabıları harika taşıyoruz,yakıştırıyoruz..


Başka ayakkabıları da deniyorum tabii,ağırlığımıza bok sürdürmeyelim diye..
Cıx cıx cıx .. Yok olmuyor,içime sinmiyor,hoşuma gitmiyor..
Ben bunu istiyoruuuuum..


Kahveler,kurabiyeler gelip gelip gidiyor..Makaraya sardık iyice..
Nerede oturuyorsun ? Nerede okuyorsun ? Nerelisin ? Sahip olduğum ayakkabı,kıyafet sayısını muhabbetlerini aştık da sevgililere kadar girdik..Ahanda dedim tamamdıııır kuş yuvaya girdi,buraya kadar :))


'' Fiyatını öğrenebilir miyim ? '' diye tekrar sevimliliğimi takınıyorum ama içimde ne fırtınalar kopuyor bir bilseniz..


O bakır saçlı,yeni kankam ' 230 Lira ' diyor..' Bu ayakkabıya göre bence fiyatı pahalı ' diye ekliyor..
'' HAYIR ! '' diye haykırıyorum resmen !
'' Ona o fiyat az bile !! ''
Sonra kendime geliyorum sevimliliğimi takınıyorum tekrar..


'' Sizde çalışan indirimi de vardır şimdi :)) ''


'' 6 yıllık yöneticilik hayatım,o kadar da müşterim var ama senin gibi alışverişkolik ve bir o kadar eğlenceli bir insan çıkmadı karşıma ''


Oleeeeeey beeeeeee ! İştee buuuu,başardııııııııım..
Hayatımın aşkı o an evlenme teklifi etse bu kadar mutlu olamazdım kesin :))


Ayakkabı bana 152 Liraya mal oldu desem ne dersiniz ??


Tabiii bütün haftasonunu evde ayakkabıya bakarak ve sucuklu yumurta yiyerek geçirdim..


Amaaa o mutluluğa değdi :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder